کد خبر 7772
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

گودرزی:

از ورود کارچاق کن ها و مفسدان مالی در سامانه های الکترونیک جلوگیری شود

از ورود کارچاق کن ها و مفسدان مالی در سامانه های الکترونیک جلوگیری شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات مجلس انقلابی و دولت در ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک، خطاب به دولت و مجلس گفت: ورود کارچاق کن ها، مفسدان مالی و خاصه خواران در سامانه ها باید پیش بینی و حذف شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) در نطق میان دستور، گفت: انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عظیم عاشورایی و به تعبیر دقیق سردار دل ها، ملت امام حسین(ع) با تأسی به راه مولای خود، الهامبخش مسلمانان و آزادگان جهان در برابر ظلم، آمریکا و یزیدیان زمان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس افزود: در آغاز سخن جان، باختن تعدادی از هموطنان در سیل اخیر به ویژه فوت ۴ نفر از همشهریان دورودی را در سیل امامزاده داوود(ع)، تسلیت عرض می کنم و همچنین ارادت و تهیت خود را به مردمان نجیب و با فضیلت  شهرستان های دورود و ازنا، چالانچولان  اعلام می کنم.

وی ادامه داد: از کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان ایده و ابتکار؛ برای سرمایه گذاری در سرزمین مزیت های کم مانند "دورود و ازنا" بخصوص منطقه ویژه اقتصادی ازنا با قریب ۵۰۰ هکتار زمین آماده واگذاری در جوار اشترانکوه (آلپ ایران) دعوت می کنم.

گودرزی به دو اولویت مجلس انقلابی اشاره و تاکید کرد: شایسته است مجلس انقلابی در دو سال باقی مانده با تعیین اولویت به قانونگذاری برای  امور مهم کشور بپردازد؛ از آن جمله تعیین معیارهای کمی و کیفی برای احراز پست ها و مسئولیت های مهم، اجازه ندهد با تغییر دولت ها و فشار جریان ها، ستادها و افراد ذی نفوذ؛ مدیریت کشور عرصه آمدوشدهای  غیرکارشناسی شود.

وی افزود: از دیگر اولویت‌های مجلس، اصلاح قانون شورای اسلامی شهر و روستا و حذف انتخاب شهردار از شمول اختیارات شوراها و تایید معیارهای محدودکننده برای نامزدها و اختیارات مناسب برای تشکیل یک پارلمان محلی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر موضوع ایجاد دولت الکترونیک، مطرح کرد:مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک و ایجاد سامانه های کارآمد با رویکردهای عدالت  در توزیع منابع و خدمات، شفاف سازی، فساد زدایی و تسریع در کارها، اقدامات موثری را شروع کردند، اما باید با دقت تمام، امکان ورود کارچاق کن ها، مفسدان مالی و اداری و خاصه خواران را در این سامانه ها، پیش بینی و حذف کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم با قدردانی از اقدامات رئیس قوه قضائیه در ادامه خاطرنشان کرد:ضمن تقدیر از اقدامات موثر ریاست قوه قضاییه و دولت مردمی یادآور می شوم، عملیات راه اندازی فولاد ازنا از دی ماه گذشته شروع شده؛ لذا کوتاه ترین و در دسترس ترین راه بهره برداری از این شرکت بزرگ که می تواند برای چندهزار نفر ایجاد اشتغال کند؛ رفع موانع مسیر فعلی است.

گودرزی خطاب به رئیس جمهوری بیان کرد:آقای رئیس جمهور همانطور که بارها گفته اید؛ " با مدیران ضعیف تعارف نداریم و براساس ارزیابی عملکرد آنها تصمیم خواهیم گرفت"؛ اکنون ملت ایران، نمایندگان ملت و افکار عمومی در انتظار ارائه گزارش نتایج برخورد با مدیران ناکارآمد هستند.

عضو کمیته طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با اشاره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان بیان کرد:این روزها و پس از صدور رای کمیته تطبیق و ابلاغ ریاست مجلس برای افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان، از دولت مردمی انتظار دارم در ابلاغ این مصوبه تسریع کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با همت مجلس انقلابی؛ ۲ دهه انتظار برای ساماندهی کارکنان غیررسمی در کمیسیون اجتماعی مجلس درحال جمع بندی و تحقق است تا برای شور دوم به صحن مجلس ارائه شود و از این رهگذر، گامی بلند در اجرای عدالت، شفاف‌سازی و رفع تبعیض برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 7772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =