کد خبر 8345
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

سبزی:

توسعه صنعتی مستلزم برطرف کردن مطالبات جامعه کارگری است

توسعه صنعتی مستلزم  برطرف کردن مطالبات جامعه کارگری است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه هرچه بیشتر صنعتی در گرو برطرف کردن مطالبات جامعه کارگری است.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید مشاور وزیر صمت از چند واحد تولیدی خودروسازی و مواد غذایی در ساوه اظهار کرد: معتقدم که دولت سیزدهم با توجه به وجهه مردمی که دارد باید به جای پاروزنی، نقش سکانداری را در زمینه سیاست گذاری، تسهیل گیری و تنظیم امور داشته باشد.

 وی افزود: دولت می تواند با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی درزمینه اتخاذ تصمیمات و همچنین توزیع منابع مالی مانند سرمایه در گردش، نسبت به مردمی سازی اقتصاد اقدام کند.

نماینده مردم ساوه در مجلس با قدردانی از سفر مشاور وزیر صمت به ساوه و بازدیدهایی که از صنایع خودرویی و غذایی شهر صنعتی کاوه داشت، افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان های ساوه و زرندیه به پایتخت و وجود صنایع بزرگ در این مناطق، سفر وزرای مربوطه و معاونین آنها به سهولت می تواند انجام شود و با شنیدن سخن صنعتگران و اشراف به مشکلات، می توانند این موارد را در تصمیم گیری و سیاست‌گذاری های خود اعمال کنند.

سبزی ادامه داد: همراهی دولت و صنعتگران سبب رفع بسیاری از مشکلات بر سر راه تولید به خصوص نقدینگی خواهد شد و بدون تردید چنین بازدیدهایی منشاء برکات برای ارتقای تولید و اشتغال منطقه است.

به گفته او بیش از ۷۰ درصد جمعیت ساکن در شهرستان ساوه را کارگران شاغل و بازنشسته تشکیل می دهند که در زمینه دستمزدها و معیشت دارای مشکلاتی هستند، از این رو لازم است به مسائل این قشر زحمتکش رسیدگی شود و دولت و مجلس باید در تصمیم گیری های خود این نکته مهم را مدنظر قرار دهند زیرا توسعه هرچه بیشتر صنعتی مستلزم رفع این مشکلات است.

انتهای پیام

کد خبر 8345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =