کد خبر 8419
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

بدری در گفتگو با نمایندگان ما: 

وضع مسکن خوب نیست/ وزارت راه و شهرسازی باید تفکیک شود 

وضع مسکن خوب نیست/ وزارت راه و شهرسازی باید تفکیک شود 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وضعیت تولید مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور خوب نیست و بهتر است وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود.  

صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره وضعیت نامطلوب مسکن اظهار داشت: وضعیت تولید مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور خوب نیست.  

وی تصریح کرد: ما نگران آینده تولید مسکن در کشور هستیم و نمی‌دانیم که آیا چهار میلیون واحد مسکن در چهار سال ساخته خواهد شد یا خیر.  

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی که در قانون تاکید شده است که از محل صندوق توسعه مسکن منابعی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شود، اما هنوز هیچ اعتباری در این صندوق واریز نشده است.  

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود و وزارت مسکن به صورت مستقل و مجزا داشته باشیم.  

بدری تاکید کرد: متاسفانه ما شاهد ادغام وزارت راه و شهرسازی نیستیم و فقط تجمیع دو وزارتخانه راه و شهرسازی اتفاق افتاده است.  

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک وزارتخانه هم برای راه و هم برای شهرسازی جواب نمی‌دهد و باید این وزارتخانه تفکیک شود.  

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی اقدام خوبی خواهد بود که باید انجام شود، گفت: مجلس طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی را در دست دارد، اما از آنجایی که مشکل بار مالی آن هنوز حل نشده است، بهتر است دولت لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد، یا اینکه بار مالی طرح مجلس را تقبل کند.

انتهای پیام

کد خبر 8419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =