کد خبر 8784
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فاضلی در دیدار با رئیس مجلس ملی پاکستان:

ایران خواستار افزایش همکاری‌های تجاری، مرزی و توسعه بازارچه‌های مشترک با پاکستان است

ایران خواستار افزایش همکاری‌های تجاری، مرزی و توسعه بازارچه‌های مشترک با پاکستان است

دیدار هیأت پارلمانی ایران با رئیس مجلس ملی پاکستان در حاشیه سمینار منطقه ای مجالس آسیا و اقیانوسیه پیرامون نیل به اهداف توسعه پایدار در اسلام آباد انجام شد.

به گزارش نمایندگان ما، هیأت پارلمانی شرکت کننده در سومین سمینار منطقه‌ای کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه نیل به اهداف توسعه پایدار که در اسلام آباد پاکستان در حال برگزاری است، روز سه‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠١ در حاشیه سمینار با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس ملی پاکستان، ضمن تقدیر از حضور هیأت ایرانی در این سمینار از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور دوست و برادر پاکستان نام برد و با قدردانی از ابراز همدردی مقامات دولتی و پارلمانی جمهوری اسلامی با مردم پاکستان در حوادث سیل اخیر در این کشور گفت: مردم و مسؤولان ایران همواره در کنار مردم پاکستان بوده اند و حضور هیأت ایرانی در این سمینار مغتنم و مایه خرسندی ماست.

رئیس مجلس ملی پاکستان ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، پارلمانی، اقتصادی و همکاری های مرزی هر چه بیشتر گسترش یابد.

ملک فاضلی رئیس هیأت شرکت کننده از مجلس شورای اسلامی در این سمینار با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و پاکستان گفت: برای گسترش روابط دو کشور اهمیت خاصی قائل هستیم و خواستار توسعه همکاری‌های فیمابین در همه زمینه های ممکن از جمله افزایش همکاری های تجاری  مرزی و توسعه بازارچه های مشترک در این مناطق هستیم.

در این دیدار مجید ناصری نژاد، محسن فتحی و سفیر جمهوری اسلامی در اسلام آباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

کد خبر 8784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =