کد خبر 8938
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

حدادی:

مردم مخالف حرکت‌هایی هستند که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد

مردم مخالف حرکت‌هایی هستند که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تا به امروز تلاش کرده‌اند بین مردم اختلاف، تفرقه و جدایی انداخته و اهداف خود را دنبال کنند.

به گزارش نمایندگان ما، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حرکات تند و خشونت آمیز در تجمعات چند روز گذشته  بعد از فوت «مهسا امینی» بیان کرد: این روزها مفهوم امنیت و آرامش برای جامعه بسیار مهم است. یکی از مطالبه‌های جدی مردم عامه و کسبه بازار و فعالان اقتصادی باز گشتن آرامش به جامعه است. متاسفانه عده‌ای که در طول ۴۳ سال گذشته تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به منافع ملی و امنیت جامعه به کار گرفته اند، امروز با بهانه‌هایی که در سر دارند امنیت جامعه را تحت تاثیر قرار داده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: عده ای نیز ناآگاهانه نسبت به پشت پرده اهدافی که بیگانگان در آن طرف مرز دنبال می کنند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند به صحنه آمده اند. مردم نه تنها با اغتشاشگران همکاری و همراهی ندارند بلکه همواره بصریت لازم را داشته اند. مردم قطعا با حرکت های ضد امنیت که به امنیت و آرامش جامعه ضربه می زند مخالف بوده و مقابل آن می ایستند. همواره توطئه گران با ساماندهی و سازماندهی از قبل بهانه ای را در دست گرفته و اهداف خود را دنبال می کنند. گروهک‌هایی که در همین چند روز بر ضد منافع ملی و امنیت ملی فعال بودند از منافقین گرفته که بیش از ۱۷ هزار ترور از مردم عادی داشتند تا کموله و سایر گروه ها در کردستان و شهرهای مختلف در مقابل مردم ایستادگی کردند و اهداف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دنبال می کنند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم صف خود را از اغتشاش و ناآرامی جدا می دانند. ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و دیدیم که مردم هم در برابر این توطئه ها و دسیسه ها ایستادند. مصداق بارز آن هم حضور مردم در تجمعاتی بود که بعد از نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد. دشمنان انقلاب اسلامی تا به امروز تلاش کرده اند اختلاف، تفرقه و جدایی بین مردم ما و همچینن مردم با نظام بیندازند. ما افتخار می کنیم به مردم عزیز خود که همواره با بصیرت در صحنه حضور یافتند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در ناآرامی‌ها دیدیم که پرچم جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند و به قرآن کریم و مساجد توهین کردند. قطعا این رفتارها مورد قبول مردم نیست. متاسفانه به بیت المال آسیب رساندند. پشت این حرکت‌ها قطعا دشمن است. دشمن هیچ گاه دلسوز مردم ما نبوده و نخواهد بود و اهداف خود را دنبال می کند. جهاد تبیین باید امروز خودش را نشان دهد. هر فتنه ای که انجام می شود در آن دشمنان سعی می کنند حق را با باطل و باطل را با حق در هم آمیخته و تردید ایجاد کنند. در این مقطع روشنگری و تبیین واقعیت بسیار مهم است.

وی افزود: سوابق هر کدام از این گروه‌ها و گروهک‌ها کاملا برای مردم روشن است. ما مسئولان نیز وظیفه داریم همواره در کنار مردم باشیم. مردم ما نسبت به نظام و انقلاب وفادار هستند. از صدا و سیما انتظار می‌رود حرکت‌های روشنگرانه خود را در راستای تبیین مسائل افزایش دهد. خیلی از جوانان ما در جریان سابقه کموله نیستند که ۴۰۰۰ نفر از مردم خود کردستان را کشتند. این سوابق باید برای جوانان تبیین شود. روشنگری بسیار حائز اهمیت است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =