کد خبر 9012
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

وحیدی خبر داد

مخالفت کمیسیون آموزش با پرداخت چندمرحله‌ای و ۲۰ درصدی پاداش پایان خدمت معلمان

مخالفت کمیسیون آموزش با پرداخت چندمرحله‌ای و ۲۰ درصدی پاداش پایان خدمت معلمان

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به طرح برخی مباحث مبنی بر پرداخت چند مرحله‌ای و ۲۰ درصدی پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته آموزش و پرورش، گفت: در نشست امروز کمیسیون مجلس با وزیر آموزش و پرورش، این کمیسیون با پرداخت چندمرحله‌ای و ۲۰ درصدی پاداش پایان خدمت معلمان مخالفت کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت هرچه سریع‌تر پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، عنوان کرد: به طور معمول در سنوات گذشته دولت در لوایح بودجه رقم بودجه را پیش بینی می‌کرد و این پاداش با یک سال تأخیر پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه با این وجود، رقم پرداختی به معلمان با بیش از یک سال تأخیر، پرداخت می‌شود به نحوی که معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا این لحظه دریافتی نداشته اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان برنامه، وزارت آموزش و پرورش و معاون پارلمانی ریاست جمهوری، به مسئولان اجرایی تأکید شد که تأخیر بیش از حد در این موضوع به صلاح نیست.

وحیدی افزود: همچنین مقرری ماهانه صندوق بازنشستگی کشوری معلمان، از صندوق بازنشستگی کشوری تا به امروز نیز با ۳ ماه تأخیر در آموزش و پرورش مواجه شده که در قانون پیش بینی شده در صورتی که صندوق توانایی پرداخت نداشته باشد، سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به پرداخت اقدام کند ولی با تأخیر مواجه شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: مقرر شد رئیس کمیسیون آموزش مجلس جلسه‌ای فوری برای پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه داشته باشد و پیشنهاد ما در کمیسیون آموزش این است که این پاداش به صورت یکجا به  معلمان پرداخت شود.

وحیدی یادآور شد: پرداخت پاداش پایان خدمات معلمان سال ۱۴۰۰ باید جز پرداخت‌های اولویت دار دولت باشد و در نشست امروز کمیسیون آموزش، اعضا با پرداخت چند مرحله‌ای و ۲۰ درصدی آن به معلمان مخالف هستند.

انتهای پیام

کد خبر 9012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالهی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    3 0
    دیواری کوتاه‌تر از دیوار معلم در این جامعه هست ؟ اون از حقوقش و این هم از پرداخت پاداش بازنشستگی اش از همه کمتر و از همه دیرتر پاداش میگیره در یک کلام حال سربازان علمی کشور اصلا خوب نیست
  • علی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    چرا این همه به معلم ظلم می کنید چرابه معلم رسیدید پول ندارید چرادرانتخابات این همه وعده ووعید پوشالی می دهید چرا ازعدالت صبحت می کنید چرا ازحقوق بشر وحق الناس صبحت می کنید شاید کفر پادارباشد اما ظلم هرگز
  • سید نحمد IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    ما حتما ابابت تاخیر شکایت خود را به دیوان اعلام می کنم
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    یاد آقای نوبخت بخیر و سلامتی هر کجا هست خدا یارش باد همچنین آقای الله یار ترکمن ؛ بیشتر از یک سال در پرداخت پاداش بازنشستگان تاخیر نداشتن !! همیشه مرداد و شهریور پرداخت می کردن !! هر سال دریغ از پارسال خ
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    مخالفت به چه دردی می خورد ؟؟؟ بگن با چی توافق شد ؟؟ بالاخره کی واریز می شود ؟؟ یاد نوبخت بخیر خدا پدر و مادرش را بیامرزد نهایت مرداد و شهریور پرداخت می کرد ؟ روانیمون کردن
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      اینها در حد شاگردان نوبخت هم نیستند