کد خبر 9234
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

پیرهادی در گفتگو با نمایندگان ما:

کار مشترک مجلس و شورای عالی فضای مجازی روی طرح صیانت/ فضای مجازی را قانون‌مند می‌کنیم

کار مشترک مجلس و شورای عالی فضای مجازی روی طرح صیانت/ فضای مجازی را قانون‌مند می‌کنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً مجلس یازدهم فضای مجازی را قانون مند می‌کند و بررسی این طرح در این مجلس به اتمام می‌رسد.

محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت، اظهار داشت: یکسری از مباحث در این طرح باقی مانده بود که در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده است.

وی بیان کرد: یکسری مباحث دیگر هم وجود دارد که شورای عالی فضای مجازی به مجلس ارجاع داده است و مجلس شورای اسلامی قاعدتاً درباره آن قانونگذاری می‌کند.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: قسمت اعظمی از بررسی این طرح را شورای عالی فضای مجازی انجام داده است اما برخی از موارد در حوزه اختیارات آنان نبود و جزو اختیارات مجلس است و نیاز به قانون دارد که به مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: روی این طرح در کمیسیون مشترک مجلس کار کارشناسی می‌شود. همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس در حال بررسی و کار کردن روی این طرح است. چند نفر هم از فعالان و متخصصان این حوزه اضافه شدند تا قسمت قانون گذاری را به صورت دقیق انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس باید تصمیم بگیرد که این طرح به صحن مجلس بیاید یا در کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت به آن رسیدگی شود.
پیرهادی تاکید کرد: حتماً مجلس یازدهم فضای مجازی را قانون مند می‌کند و بررسی این طرح در این مجلس به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

کد خبر 9234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    اینستا و.توییتر و بعضی دیگه مصرف جهانی دارند و.شما حق ندارید ان راراز ملت ایران بگیرید اما واتساپ در هر کشوری مصرف داخلی دارد میشود جایگزین داخلی برای آن کذاشتد