کد خبر 9700
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

پور ابراهیمی:

اقتدار نظام باعث دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی است

اقتدار نظام باعث دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشور در بسیاری از شاخص‌ها به سمت توسعه در حال حرکت است و اقتدار نظام باعث دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی است.

به گزارش نمایندگان ما، محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات اقتصادی خرمشهر در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: کشور در شرایط تحریم در بسیاری از شاخص‌های از جمله در بهداشت و درمان و تولید واکسن بخصوص واکسن کرونا در منطقه رتبه اول را دارد.

وی با تاکید بر توسعه گردشگری درمانی با توجه به ظرفیت های کشور و به ویژه استان خوزستان و شهرستان خرمشهر افزود: با توجه تامین اعتبار، تکمیل بیمارستان قلب خرمشهر برای بهره‌مندی مردم منطقه و کشورهای همسایه در دستور کار قرار دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین کشاورزی برای بهره وری بهتر در خوزستان و به ویژه خرمشهر گفت: با توجه به شرایط تحریم کشور استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی و تبدیلی این بخش می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.

پور ابراهیمی از خرمشهر به عنوان قطب اقتصادی در کشور نامبرد و ادامه داد: بندر خرمشهر برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز به توجه به زیرساخت های صادراتی و وارداتی است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس روز سه‌شنبه به منظور بررسی مشکلات اقتصادی خرمشهر وارد این شهرستان شد. وی در این سفر از بندر و گمرک خرمشهر، بیمارستان در حال ساخت قلب و پایانه شلمچه، و شهرک صنعتی خرمشهر دیدن، و با جمعی از بازرگانان و تجار منطقه دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد.

انتهای پیام

کد خبر 9700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =