کد خبر 9977
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

دهمرده در گفتگو با نمایندگان ما:

با دانشجویانی که رفتارهای ساختارشکنانه دارند و اغتشاش می کنند باید برخورد لازم صورت گیرد

با دانشجویانی که رفتارهای ساختارشکنانه دارند و اغتشاش می کنند باید برخورد لازم صورت گیرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با دانشجویانی که رفتارهای ساختارشکنانه دارند، پرچم ایران را آتش میزنند و اغتشاش و آشوب برپا می‌کنند باید برخورد لازم صورت گیرد.

حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، گفت: باید با دانشجویانی که رفتارهای ساختارشکنانه دارند و آشوب و اغتشاش می‌کنند و پرچم ایران را آتش میزنند برخورد لازم صورت گیرد.

وی افزود: البته حساب دانشجویان به ویژه دانشجویان جدید الورود و تازه ای که تحت تأثیر حاکم قرار گرفته و در تجمعات حضور یافتند و در آشوب ها شرکت داشتند جدا از اغتشاشگران است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: از نظر ما دانشجویانی که عملاً عناد داشته اند و رفتارهای آنها به هیچ وجه قابل توجیه نیست باید ماخذه و مجازات شوند و محدودیت هایی همچون محرومیت از مزایای دانشجوی تا ممنوعیت خروج از کشور در مورد آنها در دستور کار قرار گیرد.

دهمرده خاطرنشان کرد: البته درباره همین افراد هم باید مجازات متناسب با جرم باشد و با هر کس متناسب با جرمی که مرتکب شده برخورد شود.

وی افزود: رافت اسلامی در قبال این قبیل افراد معنایی ندارد و باید با آنها برخورد شود چراکه هرگونه رافت در مورد این افراد باعث جری تر شدن آن‌ها می‌شود و امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

دهمرده خاطرنشان کرد: اگر در هر کشور دیگری اینگونه رفتارها از از دانشجو سر زند سخت ترین برخورد ها را با او می کنند و با سرسختانه ترین حالت پاسخ این رفتارها را میدهند.

انتهای پیام

کد خبر 9977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =