کد خبر 12364
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

تقی‌پور در گفت‌وگو با نمایندگان ما:

مجلس بر کاهش قیمت کالاهای اساسی در عید نظارت می‌کند

مجلس بر کاهش قیمت کالاهای اساسی در عید نظارت می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس در جلسات مشترک با وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صمت بر کاهش نوسانات بازار و قیمت کالاها تاکید کرد.

رضا تقی‌پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به نمایندگان ما، گفت: مجلس اقداماتی را در مقابله با گرانی های شب عید و کاهش فشار بر مردم انجام داد در حوزه قیمت در جلساتی که با وزارت جهادکشاورزی و صمت برگزار و تاکید شد نوسانات قیمت کالاها و نرخ ارز باید کمترین تاثیر را بر سفره‌های مردم داشته باشد.

وی افزود: وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صمت در جلسات با نمایندگان قول دادند که نظارت‌ها از طریق سازمان تعزیرات و همچنین ستاد تنظیم بازار بیشتر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: عرضه اقلام ضروری و نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد که تا حدود زیادی این اتفاق افتاده است و امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها، کالاهای اساسی با قیمت مناسبی به دست مردم برسد.  

نماینده مردم تهران در مجلس ابراز امیدواری کرد با کاهش نرخ ارز و اتفاقات خوبی که در بازار افتاد، قیمت کالاها به صورت اساسی تثبیت شود.

وی با اشاره به فشار سنگین گرانی و تورم بر سفره‌های مردم ادامه داد: تورم و عدم ثبات قیمت‌ها در ماه‌های گذشته مردم را آزار داده است و امیدواریم با اقدامات نظارتی مجلس و برنامه‌های دولت از این فشارها عبور کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 12364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =