کد خبر 12716
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

راستینه در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی؛

با توجه به مهاجرت کابران از پلتفرم‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی اقدامات موثری صورت خواهد گرفت

با توجه به مهاجرت کابران از پلتفرم‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی اقدامات موثری صورت خواهد گرفت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد، در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در تشریح نشست امروز (دوشنبه؛ ۲۸ فروردین ماه) این کمیسیون  گفت: در جلسه امروز کمیسیون، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان وزارتخانه مهمان کمیسیون فرهنگی بودند که طی این نشست گزارشی در خصوص وظایف محوله در تدوین محتوای فضای مجازی کشور ارائه دادند.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به مهاجرت کابران از پلتفرم‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی اقدامات موثری در وزارتخانه در راستای محتوا، حمایت، هدایت و نظارت در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه یادآور شد: در این جلسه نمایندگان پیشنهاد دادند برنامه‌های محتوا محور، حمایتی، هدایتی و نظارتی که توسط وزراتخانه برای سال جاری تدوین شده با برنامه‌ریزی مشخص به سر منزل مقصود برسد.

راستینه در ادامه تاکید کرد: وزارتخانه در یکسال گذشته گام‌های مهمی را در راستای اصلاح ساختار در جهت تدوین آیین‌ها و دستورالعمل‌ها برداشته است که امیدوارم در سال جاری به اهداف تعیین شده برسد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید ساختار وزارتخانه باید در راستای بیانیه دوم انقلاب حرکت کند و اهداف تمدن سازی نوین اسلامی محقق شود؛ خوشبختانه در این جهت وزراتخانه برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است که مقرر شد، کمیسیون فرهنگی در برنامه هفتم توسعه همکاری لازم را با این وزارتخانه داشته باشد تا شاهد تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 12716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =