کد خبر 13440
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

نوروزی:

در مجلس یازدهم کار تشکیلاتی را قوی ندیدم 

در مجلس یازدهم کار تشکیلاتی را قوی ندیدم 

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تک‌روی‌های برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که افراد پایبندی به تعهد تشکیلاتی و حزبی ندارند، گفت: این موضوع تاکنون مشکلات زیادی ایجاد کرده که در ساختار دولت و هم در ساختار مجلس شاهد آن هستیم.

به گزارش نمایندگان، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر لزوم توجه به کار تشکیلاتی در مجلس و فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: در مجلس یازدهم کار تشکیلاتی را قوی ندیدم در حالی که کارهای تشکیلاتی می تواند انسجام و همدلی را در مجلس به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از خلاءهای  کشور را عدم تحزب دانست و افزود: اگر حزب داشته باشیم، مجلس و دولت برنامه خواهند داشت.

وی در همین زمینه افزود: زمانی که افراد عضو فراکسیونی می شوند باید نسبت به تصمیمات جمعی پایبند و متعهد باشند. در این شرایط حتی اگر نظر یک عضو از فراکسیون برخلاف نظر جمعی بود، آن فرد نظر جمعی را می پذیرد و بر آن اساس رأی می دهد.

نوروزی به آسیب تک‌روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تک روی‌های برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که افراد پایبندی به تعهد تشکیلاتی و حزبی ندارند و این موضوع تاکنون مشکلات زیادی ایجاد کرده که در ساختار دولت و هم در ساختار مجلس شاهد آن هستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به کاندیداتوری برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست مجلس که برخلاف تصمیم فراکسیون است، تاکید کرد: باید در فراکسیون اساسنامه را قوی ببندیم تا افرادی که عضو فراکسیون می شوند به نظر جمعی پایبند بمانند چرا که زمانیکه تصمیم جمعی گرفته می شود همه اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید به آن نظر احترام بگذارند و نسبت به نظر جمعی متعهد و پایبند باشند.

انتهای پیام

کد خبر 13440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =