کد خبر 14907
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

جلال زاده:

حقیقت حقوق بشر آمریکایی به نسل جوان بازگو شود

حقیقت حقوق بشر آمریکایی به نسل جوان بازگو شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار کرد: بازخوانی حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان به این معناست که جوانان ما متوجه شوند که در زمان اغتشاشات، اشک و طرفداری کومله، دمکرات و منافقین، ضدانقلاب و پارلمان اروپا از مردم ایران همگی فریب و دروغ است و همه آنها ترفندهای کشور های غرب و ضد انقلاب علیه ملت های آزادی خواه است.

به گزارش نمایندگان، وحید جلال زاده جمعه نهم تیرماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: صاحبان قلم و دانشگاهیان، گروه های مرجع و روحانیون در هر زمان باید نسل جوان را نسبت به حیله های دشمنان با اسم آزادی بیان و حمایت از حقوق ملت و زنان آشنا کنند.

وی ادامه داد: استانداردهای دوگانه آزادی بیان در غرب و اروپا حاکم است چرا که از طرفی از آزادی بیان سخن می گویند اما در عمل هر کسی که مخالف آنها باشد را محکوم و زندانی می کنند.

جلال زاده با اشاره به صدور مجوز به آتش کشیدن قرآن در سوئد به بهانه آزادی بیان، تصریح کرد: اگر آتش کشیدن کتاب مقدس بیش از یک میلیارد مسلمان آزادی بیان است چرا اگر کسی در اروپا و غرب در مورد یهود و هولوکاست و همجنس گرایی که شرم آورترین حرکت بشر است،سخن بگوید محکوم و زندانی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: داعش امروز کپی شده منافقین اول انقلاب است بنابراین منافقین و ضدانقلاب دستشان به خون ۱۷هزار مردم ایران آلوده است لذا آنها حق ندارند امروز از تمامیت ارضی و آزادی بیان و آزادی زنان در ایران حرف بزنند چرا که حمایت آنها از حقوق ملت ایران یک تلخند است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بااشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی یاد آور شد: استان دارای ۷ ایستگاه راه آهن و بیش از ۴۰۰ کیلومتر خط ریلی است بنابراین ایجاد اداره کل راه آهن یک نیاز برای استان است  با پیگیری های که انجام شد وزیر  راه و شهرسازی، اصل موضوع را قبول کرد و مورد تایید واقع شد.

وی ادامه داد: برای اینکه منطقه ویژه سرو در تجارت و اقتصاد تاثیر گذار باشد نیاز است خط ریلی ارومیه به تبریز در اندک زمان افتتاح شود که با تخصیص اعتبار در کوتاهترین زمان می توان این خط ریلی را افتتاح کرد و موجب شکوفایی ترانزیت و  اقتصادی استان شد.

جلال زاده تصریح کرد: در برخی از بخش های ارومیه مردم از نبود فاضلاب شهری گلایه مند هستند، با تلاش های انجام شده و منابعی که اختصاص یافته در کمتر از ۱۰ روز آینده تصفیه خانه شماره ۳ ارومیه افتتاح و عملیات مدول چهارم نیز  شروع خواهد شد.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام

کد خبر 14907

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =