کد خبر 18056
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

افزایش آمار تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در بوشهر

افزایش آمار تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در بوشهر

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر از افزایش آمار تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۱۵۰ نفر خبر داد.

به گزارش نمایندگان، خلیل رضایی در نشست با خبرنگاران گفت: شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات با دقت و حساسیت نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام می‌کند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر با اشاره به تایید صلاحیت تعداد دیگری از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، خاطر نشان کرد: فرآیند قانونی بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان ادامه داشته و پنج داوطلب دیگر نیز مورد تایید قرار گرفته و تاکنون ۱۵۰ نفر داوطلب در استان تایید شده‌اند.

رضایی افزود: مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه ادامه داشته و احتمال افزایش تایید صلاحیت شده‌ها و تغییر در ترکیب فعلی وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر در مورد درصد تاییدشدگان ابراز داشت: از مجموع ۲۶۴ نفر داوطلب که ثبت‌نام خود را نهایی کرده بودند، ۱۲ نفر انصراف ۱۱ نفر شکایت و اعتراض خود را ثبت نکرده‌اند که از تعداد ۲۴۱ داوطلب واجد شرایط، ۱۵۰ نفر تا کنون تایید که معادل ۶۲ درصد داوطلبان واجد شرایط است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 18056

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =