کد خبر 2274
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

نوش آبادی:

برخی از کشورهای همسایه تصور می کنند قدرت هسته ای ایران برای آنها یک تهدید است

برخی از کشورهای همسایه تصور می کنند قدرت هسته ای ایران برای آنها یک تهدید است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد رایزنی‌ برجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس در راستای اطمینان بخشی برای حفظ منافع این کشورها است.

به گزارش نمایندگان ما، حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با اهداف پشت پرده رایزنی‌ برجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تصور می کنند قدرت هسته ای ایران برای آنها تهدید است از این رو همواره با کشورهای حاضر در برجام گفتگو و مذاکره می کنند.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی ها و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند تصور اشتباهی از ظرفیت هسته ای کشورمان را به دنیا خصوصا کشورهای منطقه القاء کنند، اظهار کرد: در واقع این کشورها به همراه اسرائیل می خواهند قدرت ایران در منطقه را مهار کنند لذا دست به اقدامات این چنینی می زنند.

وی در این راستا، ادامه داد: این مهم در حالیست که قدرت هسته ای کشورمان صلح آمیز بوده و برای کمک به همسایگان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اتحادیه اروپا فکر می کند برجام از توسعه هسته ای ایران جلوگیری می کند در حالی که جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده فعالیت هسته ای صلح آمیز بومی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد هرگاه روابط ایران و غرب نزدیک تر شده و مذاکرات تسهیل می شود، برخی از کشورهای عربی از این امر ابراز نگرانی می کنند لذا شاهد رایزنی‌ برجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم تا به آنها اطمینان دهند که منافعشان مدنظر خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 2274

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =