کد خبر 377
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

حسینی:

شهدا مظهر ایثار و فداکاری‌ هستند

شهدا مظهر ایثار و فداکاری‌ هستند

نماینده مردم خدابنده در مجلس،گفت:شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس، در سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم پیامی صادر کرد.متن پیام بدین شرح است:

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.

صدها سال بعداز واقعه عاشورا و پس از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، ایثاروفداکاری جوانانی باعث شد تا یارانی به اصحاب باوفای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ملحق شوند و باتکرار مجاهدت و ایثار حضرت قمربنی هاشم (ع) توسط آن جوانان برومند در دفاع از خاندان اهل بیت (س) دوباره فضای دنیا معطر به عطر خوش مدافعان حرم شود .

مجاهدانی که دور از وطن ، با دل بریدن از تمامی تعلقات دنیا به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

شهیدان، مصابیح روشنایی‌بخش تاریخِ درخشان ایران اند و مسیر حرکت و راه درست را به همه نشان می دهند. آنان نماد هدف، تلاش و ایثارند و هر یک چون پرچمی نمایانگر استقلال و شرف این ملت. شهدا بودند که حریم مرزهای  جغرافیایی این کشور را صیانت نموده و امنیّت بخشیدند و زندگی و استقلال را به ما هدیه دادند. شهید مظهر عقلانیت دینی ست و مدافع حقانیت و عدالت.

 در ١٨ مردادماه که به روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم مزین گردیده است ، مقام شامخ شهیدان مدافع حرم علی الخصوص سید شهدای مدافعین حرم سردار نامدار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ارج مینهیم و به خداوند متعال پناه برده تا در طول خدمت شرمسار آن مجاهدان فی سبیل الله نگردیم.

انتهای پیام

کد خبر 377

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =