کد خبر 5644
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

صدای داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی؛

اعتراض نمایندگان مجلس به نقض رای توسط وزارت بهداشت/ بروزرسانی منابع حق مدافعان سلامت است

اعتراض نمایندگان مجلس به نقض رای توسط وزارت بهداشت/ بروزرسانی منابع حق مدافعان سلامت است

نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی بروزرسانی منابع را حق مدافعان سلامت دانست و گفت: در صورت تخلفِ وزارت بهداشت از اجرای آن، مجلس شورای اسلامی قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، اصرار وزارت بهداشت بر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی بر اساس منابع قدیمی و تاریخ گذشته آن هم در صورتی که دیوان عدالت اداری این وزارتخانه را ملزم به تغییر منابع آزمون نموده، موجب اعتراض نمایندگان مجلس گردیده است.

مسلم صالحی نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی بروز رسانی منابع را حق مدافعان سلامت دانست و گفت: در صورت تخلفِ وزارت بهداشت از اجرای آن، مجلس شورای اسلامی قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد کرد. همچنین جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز اقدام وزارت بهداشت در برگزاری آزمون دستیاری با منابع تاریخ گذشته در تاریخی غیرقانونی را تهدید سلامت مردم و تضییع حقوق هزاران پزشک امیدوار به اجرای قانون برشمرد.

لازم به ذکر است دیوان عدالت اداری طبق شکایت داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی دوره ۴۸ وزارت بهداشت را مکلف به تصحیح تاریخ آزمون و تغییر منابع آن نموده است.

انتهای پیام

کد خبر 5644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یار GB ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    یه سوال دارم،وزارت داره تخلف میکنه،دیوان چرا قاطعانه برخورد نمیکنه؟؟؟؟این وسط قضیه زد و بنده؟در این دیوان و گل بگیرن وقتی نمیتونه رای خودشو اجرا کنه!
  • مریم راد RO ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    ‏‎‎‎‎در حالی که ‎#وزارت_بهداشت باید گوش شنوا و پشتوانه ‎#پزشکان_جوان باشد،یک تنه دربرابر داوطلبان ‎#آزمون_دستیاری وقانون ودیوان عدالت ایستاده! ‎#نماینگان_محترم_مجلس ‎#نظام_پزشکی_محترم از شما انتظار حمایت هرچه سریع تر از داوطلبان جوان و امیدوار را داریم
  • DrH.M DE ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    خواستار اجرای قانون در آزمون دستیاری ۴۹ هستیم
  • داوطلب دستياري٤٩ IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    با توجه موضوع آزمون دستياري به صمع و نظر رهبري رسيد اميد است وزارت بهداشت زحمت كشيده و گره كار را باز كند ان شاالله