کد خبر 5970
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

لاجوردی:

به دنبال افزایش امکانات و اعتبارات کانون اصلاح و تربیت تهران هستیم

به دنبال افزایش امکانات و اعتبارات کانون اصلاح و تربیت تهران هستیم

عضو فراکسیون زنان مجلس از تصمیم این فراکسیون برای دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها به‌منظور بررسی مشکلات کانون اصلاح و تربیت تهران و تلاش برای افزایش امکانات و اعتبارات این کانون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، زهره سادات لاجوردی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای این کمیسیون از کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: در این بازدید رئیس فراکسیون زنان مجلس و تعداد اعضای آن به منظور بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران در آن محل حضور پیدا کردیم تا در جریان مشکلات این مرکز قرار بگیریم.

وی افزود: عمده مشکلاتی که در کانون اصلاح و تربیت تهران وجود دارد، به فرسودگی دستگاه‌ها و تجهیزات این مرکز بازمی‌گردد که می‌توان به امکانات کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: از تعدادی از کودکانی که در کانون اصلاح و تربیت تهران حضور داشتند، سوالاتی درباره دلیل حضور و کم و کیف امکاناتی که در این مرکز وجود دارد سوالاتی پرسیدیم که عمده آن افراد علت اصلی حضور خود در این مرکز را محرومیت خود از یک فضای خانوادگی سالم عنوان کردند که البته این موضوع نشان دهنده امنیت بالای جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزند و نسل‌ها دارد.

لاجوردی گفت: مقرر شد تا مشکلات کانون اصلاح و تربیت تهران در جلسات آتی فراکسیون زنان و مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد. تا بتوانیم بخشی از مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم تا فراکسیون زنان و مجلس جلسه‌ای را با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی داشته باشد تا با حضور وی بتوانیم مشکلات کانون اصلاح و تربیت تهران را بررسی کنیم. ضمن آنکه به دنبال آن هستیم اقدامات لازم را برای رفع خلاءهای قانونی، افزایش امکانات و اعتبارات کانون اصلاح و تربیت تهران داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 5970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =