کد خبر 5997
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

ورناصری خطاب به رییس جمهور:

مردم به شما اعتماد کردند تا از فقر، تورم، بی عدالتی و تبعیض ها رها شوند

مردم به شما اعتماد کردند تا از فقر، تورم، بی عدالتی و تبعیض ها رها شوند

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خطاب به رئیس جمهوری گفت: مردم به شما اعتماد کردند تا از فقر، تورم، بی عدالتی و تبعیض ها رها شوند. سراسر استان خوزستان؛ سرشار از ظرفیت، مملو از انگیزه و غیرت برای خدمت است؛ اما  گرفتاری، آلودگی و ریزگردها گویا فرصت پرداختن به سایر موضوعات را نمی دهد.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود،  با صلوات بر پیامبر مهربانی و آرزوی استمرار سایه باعزت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سلام بر ملت بزرگ ایران، گفت: دو ماه از آغاز سال ۱۴۰۱ که با انتخاب عالمانه و داعیانه رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی نامگذاری شده، گذشته است و وقت آن است که عملکرد دستگاه‌های مختلف کشور در عرصه اقتصادی و تحقق انتظارات رهبری و مطالبات مردم مورد واکاوی قرار گیرد.

درخواست های اقشار مختلف جامعه برای ثبت نام یارانه جدید به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: با توجه به اینکه تورم بسیاری از خانواده های قشر متوسط جامعه را هم به یارانه های نقدی و کمک معیشتی نیازمند کرده است؛ ضروری است روند تخصیص یارانه ها جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم به طور مستمر با اصلاح و تغییرات لازم صرفاً به نفع مردم و برای مردم انجام شود.

ورناصری با تاکید بر لزوم همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ادامه داد: با توجه به شرایط معیشتی دشوار مردم، ضروری است با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ضمن رسیدگی سریع به مطالبات مربوط به یارانه ها، درخواست های متعدد اقشار مختلف جامعه، جهت ثبت نام یارانه جدید هم به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنان خادمین ملت توسط برخی وزرای شما شنیده نمی شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: آقای رئیسی؛ تلاش های ما خادمین ملت، برای رفع محرومیت‌ها همسو با شما است، اما به جز تعداد کمی از وزرا و مدیران، گاهی سخنان ما که مطالبات  مردم است توسط برخی وزرای شما شنیده نمی شود. دراین مورد باید شخص شما در راستای تداوم اهتمام بر خدمت خالصانه با محوریت ارتقای عملکرد و پیگیری مطالبات رسیدگی کنید. مردم به شما رای قاطع دادند که مشکلاتشان شنیده شود.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به رئیس جمهوری در ادامه افزود: مردم به شما اعتماد کردند تا از فقر، تورم، بی عدالتی و تبعیض ها رها شوند. سراسر استان خوزستان؛ سرشار از ظرفیت، مملو از انگیزه و غیرت برای خدمت است؛ اما  گرفتاری، آلودگی و ریزگردها گویا فرصت پرداختن به سایر موضوعات را نمی دهد.

توجه جدی‌تری به مدیریت کلان استان استراتژیک خوزستان داشته باشید

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس خاطرنشان کرد:آقای رئیسی! به عنوان نماینده چهار شهر کمتربرخوردار از طرف مردم شریف استان حوزه انتخابیه، از شما می خواهم که توجه جدی‌تری به مدیریت کلان استان استراتژیک خوزستان داشته باشید. باور کنید در برخی از زمینه ها فقط ما نمایندگان پیگیر امورات مردم هستیم و از طرف استاندار ویژه استان متاسفانه اهتمام لازم انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور خواهش می کنم با اتخاذ تدابیر لازم در داخل و خارج کشور برای معضل ریزگردها فکری کند، مطرح کرد: تحقق طرح ۵۵۰ هزار هکتاری سفر مقام معظم رهبری، معضل بیکاری جوانان و بانوان، مشکلات  راه های مواصلاتی را به عنوان مهمترین مطالبات مردم استان، مورد رسیدگی قرار دهید.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با برشمردن مشکلات مهم حوزه انتخابیه مسجد سلیمان تاکید کرد: در حوزه انتخابیه من، تحقق طرح جابجایی مناطق آلوده و فرسوده شهر مسجد سلیمان، تعیین تکلیف آغاز به کار پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان برای خیل  عظیم بیکاران، اختصاص اعتبار برای ساخت سد تراز لالی و حل مشکل آب همشهریان در این شهرستان، تجدیدنظر در رسیدگی به مناطق آسیب دیده از زلزله سال گذشته اندیکا، ساخت بیمارستان های اصلی در شهرستان های هفتکل و اندیکا، طرح ضربتی برای رفع مشکلات تنش آبی در اکثر روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه بنده، از اولویت‌های مطالبات مردم ولایی حوزه انتخابیه است که مردم با امید تحقق آنها به شما رای اعتماد داده اند.

انتهای پیام

کد خبر 5997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =