کد خبر 6099
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

احمدنژاد:

اروندی که کشورهای همسایه حسرت آن را دارند جز سرریز فاضلاب و آلودگی ها به خود ندیده است

اروندی که کشورهای همسایه حسرت آن را دارند جز سرریز فاضلاب و آلودگی ها به خود ندیده است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خواستار رسیدگی جدی دولت و مجلس به وضعیت خرمشهر شد که در شرایط نامساعدی به سر برده و مشکلات بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، اول خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در آستانه سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد، خرمشهری که آزادی اش دغدغه رهبر کبیر بود اما برای آبادانی آن دغدغه ای مشاهده نمی شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سلام خدا بر مردم خرمشهر! سلام بر کارون خروشان دیروز و بیمار نالان امروز! سلام بر ریه هایی که از هوا سهمشان خاک و از دکل های نفتی جز دود عایدشان نشده! سلام بر جوانان تحصیلکرده مظلومی که از کار سهمشان حسرت و از ثروت هایشان جز غارت غیربومی ها ندیده اند.! سلام بر ارواح جانباختگان جاده های حوادث جاده خرمشهر-اهواز که به سبب غیراستاندارد بودن آن دسته دسته قربانی شده اند.

وی افزود: سلام بر رودی که کشورهای همسایه حسرت آن را دارند اما جز سرریز فاضلاب و آلودگی ها به خود ندیده است! سلام بر کشتی های غرق شده اروند که مانع ورود کشتی های تجاری بر بندر پرآوازه خرمشهر شده اند! سلام بر کتف های مادرانی که سنگینی بشکه های ۲۰ لیتری آب شرب و تازیانه های شیطان که آنها را کبود کرده! سلام بر صبر پدرانی که تهیه مایحتاج فرزندانشان در آفت بیکاری و ناامنی شغلی، آرزویی صعب المنال است! سلام بر تن های خسته که بیماری های ریوی و کلیوی به دلیل آب شرب و هوای ناسالم امانشان را بریده!

احمدنژاد ادامه داد: سلام بر زیرساخت های فرسوده ای که باران رحمت الهی را به عذاب قوم نوح تبدیل می کنند! سلام بر کودکان کاری که تایم چراغ قرمز را به جای برنامه درسی خود حفظ کرده اند! سلام بر منطقه آزادی که خرمشهر را ظالمانه و دریغ از اندکی خدمت به اسارت خود درآورده! سلام بر جنگی که در خرمشهر هنوز تمام نشده و هر صبحگاهان تا شامگاهان، مردم خرمشهر با آن دست و پنجه نرم می کنند! سلام بر خرمی دیروز و ویرانی امروز! و چه بسیار سلام هایی که ذکر آنها عجز و کتمانشان درد است.

انتهای پیام

کد خبر 6099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =