کد خبر 6368
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

نوروزی:

بعضی اطرافیان امام(ره) به‌خاطر مطامع دنیوی از راه امام بازگشته‌اند

بعضی اطرافیان امام(ره) به‌خاطر مطامع دنیوی از راه امام بازگشته‌اند

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: عده‌ای از اطرافیان امام خمینی(ره) به‌خاطر زراندوزی و پست و مقام از راه امام بازگشتند و در مقابل آرمان‌ها و اندیشه‌های امام ایستاده‌اند.

به گزارش نمایندگان ما،حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای از کسانی که در ابتدای انقلاب در اطراف امام خمینی(ره) بودند بعد از ارتحال ایشان رویه‌ای را در پیش گرفتند که گویی در نظرشان اندیشه‌های امام هم مُرده و دفن شده است.

وی افزود: عده‌ای از این افراد به خاطر زراندوزی و مال اندوزی نتوانستند مسیر امام خمینی(ره) را ادامه دهند و در نتیجه در مقابل اندیشه‌های ایشان قرار گرفتند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: عده‌ای از این افراد هم که به دنبال کسب پست و مقام و جایگاه بودند به خاطر اینکه به خواسته‌هایشان در کسب پست و مقام نرسیدند در مقابل امام و انقلاب ایستادند.

نوروزی خاطرنشان کرد: بعضی از این افراد هم که دچار خودبرتربینی شده بودند، خود را در جایگاه بالاتر از مقام ولایت در شرایط فعلی می‌بینند و به این شکل، مسیر امام را ادامه نمی‌دهند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: همین افرادی که از ابتدا در کنار امام بودند به خاطر این انحرافات در مقابل اندیشه‌ها و راه امام خمینی(ره) قرار گرفته‌اند و برای مقابله با این راه حتی با دشمنان و معاندان نیز همراهی و همکاری دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر 6368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =