کد خبر 7579
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

نوروزی:

وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست/ وزیر آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان از خود تحرک نشان دهد

وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست/ وزیر آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان از خود تحرک نشان دهد

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوبی نیست، گفت: تورم ۵۰ درصد اما حقوق بازنشستگان تنها ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه، ۴ مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: وضعیت حقوق کارمندان و بازنشستگان خوب نیست، تورم ۵۰ درصد اما افزایش حقوق ها تنها ۱۰ درصد است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس، در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص کمبود نهاده های دامی افزود: جوجه ریزی کاهش پیدا کرده است، به این موضوع توجه کنید.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: وضعیت مربیان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، معلمان خرید خدمت و غیرانتفاعی را یک بار برای همیشه حل کنید. مراجعه به نمایندگان بسیار زیاد است، آقای وزیر؛ بارها به این موضوع تاکید کرده ایم رتبه بندی باید اجرایی شود و شما باید صدای معلمان و فرهنگیان در دولت باشید چرا به اراده به این موضوع ورود نکرده و اجرای این قانون را به امروز و فردا موکول می کنید.

نوروزی اضافه کرد: فرهنگیان طلایه دار تعلیم و تربیت هستند و باید برای اول مهر با انگیزه در کلاس درس حاضر شوند. آقای نوری وزیر آموزش و پرورش؛ به جای نشستن در وزارتخانه به دولت و نزد آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و یا نزد معاون اول رئیس جمهور بروید و از این جمعیت فراوانی که سرمایه کشور هستند دفاع کنید. باید بلند شده و تحرک از خودتان نشان دهید و در دولت باید قوی ترین وزیر باشید.

انتهای پیام

کد خبر 7579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلام DE ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    تحرک چی اینیکه ما می‌شناسیم بیلم بکنی زیر ......به زور بلند میشه
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    یک نماینده واقعی اگه تو مجلس باشه همین آقای نوروزی هست باقی فکر منفعت خودشون هستند. انشالله تنت سلامت و دلت خوش.