کد خبر 8710
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

ارکانی در گفتگو با نمایندگان ما:

دولت هر چه زودتر لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه دهد

دولت هر چه زودتر لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید لایحه برنامه هفتم توسعه را هر چه زودتر به مجلس ارائه دهد تا لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم منطبق بر سیاست‌ها و احکام برنامه هفتم توسعه باشد.

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت تدوین برنامه هفتم توسعه، گفت: سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شده و چند هفته پیش به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه باید از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شود و دولت باید بر اساس سیاست‌های کلی، لایحه برنامه هفتم توسعه را تدوین و به مجلس ارسال کند تا ما در مجلس آن را بررسی و تصویب کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الان از موعد ارسال برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی بیش از یک سال گذشته است و اگر دولت به موقع لایحه برنامه هفتم را به مجلس ارائه ندهد، باید برنامه ششم توسعه را تمدید کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت و به ویژه سازمان برنامه و بودجه به صورت شبانه روزی کار کنند و وقت بیشتری برای این کار بگذارند، می‌توانند لایحه برنامه هفتم توسعه را به موقع به مجلس شورای اسلامی ارسال کنند.

ارکانی اظهار داشت: توقع ما این است که دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را به ما هر چه زودتر ارائه دهد تا لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم بر اساس سیاست‌ها و احکام برنامه هفتم توسعه باشد.

انتهای پیام

کد خبر 8710

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =