کد خبر 9150
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

راستینه مطرح کرد

اجماع دولت، مجلس و رسانه ملی برای ایجاد درآمدهای پایدار برای باشگاه‌های ورزشی

اجماع دولت، مجلس و رسانه ملی برای ایجاد درآمدهای پایدار برای باشگاه‌های ورزشی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از اجماع دولت، مجلس و رسانه ملی برای ایجاد درآمدهای پایدار برای باشگاه‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد راستینه سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر جوانان با دستور کار ایجاد درآمدهای پایدار برای باشگاه‌های ورزشی برگزار شد.

وی افزود: در قانون برنامه ششم و قانون بودجه تحقق درآمد حاصل از تبلیغات رسانه‌ای در قبل، حین و بعد از مسابقات ورزشی برای این منظور پیش‌بینی شد و بنا شده این درآمدها به حساب واحدی بین سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان واریز شود و وزارت ورزش آن را برای کمک به باشگاه‌های فعال در لیگ‌های کشور هزینه کند.

سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز اجماعی بین دولت، مجلس و رسانه ملی برای عملیاتی کردن درآمدهای تبلیغاتی باشگاه‌ها به صورت پایدار شکل گرفت. در این جلسه بنا شد گزارشی از میزان تحقق احکام قانون بودجه در مورد پرداخت درآمد ناشی از تبلیغات در قبل، حین و بعد از مسابقات ورزشی به باشگاه‌ها به کمیسیون ارائه شود و وزارت ورزش و جوانان به سمت تصویب آیین‌نامه‌هایی جهت شفاف‌سازی درآمدهای فدراسیون‌های مختلف حرکت کند.

راستینه افزود: همچنین مقرر شد تا برای اجرای قانون برنامه ششم و قانون بودجه گزارشی از دیوان محاسبات به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

انتهای پیام

کد خبر 9150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =