کد خبر 9956
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

پور ابراهیمی:

بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است

بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از نظام و انقلاب مایوس کند و اینکه مدام مطرح می کنند که مردم از نظام و انقلاب مایوس شده‌اند، کذب است. قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته و پای پیمان خود ایستاده‌اند اما بسیاری از آنها از وضعیت اقتصادی کشور گلایه دارند که گلایه آنها نیز به حق است.

وی به موضوع معادن اشاره کرد و می افزاید: ۴۰ درصد از معادن کشور در این استان است و کرمان در این زمینه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است و نگرانی جدی در زمینه عدم تحقق وصول کامل مالیات وجود دارد زیرا مازاد درآمد مالیاتی به استان بازگشت داده نمی شود اما در اخذ مالیات ها نباید به کسبه و سایر مودیان مالیاتی فشار وارد شود.

پورابراهیمی  بیان کرد: بحث سه شهرستان رابر، بافت و ارزئیه که به عنوان پایلوت اشتغال کشور هستند باید به صورت جدی نگاه شوند و انتظار می رود که اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان توجه ویژه ای به این سه شهرستان داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ساختار بانک مرکزی تمام شده و به شورای نگهبان جهت نظر نهایی ارجاع داده شده است. همچنین تقریبا کار طرح اصلاح قانون بازار سرمایه نیز به پایان رسیده است.

انتهای پیام

کد خبر 9956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =