کد خبر 10020
۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

متفکرآزاد:

حامیان تروریست‌ها نباید درباره حقوق بشر حرفی بزنند

حامیان تروریست‌ها نباید درباره حقوق بشر حرفی بزنند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام ضد ایرانی آلمان گفت: عجیب است که آنهایی که دستشان به خون هزاران تن از مردمان بی‌گناه آغشته است، امروز مدعی حقوق بشر شده اند!

به گزارش نمایندگان ما، روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش‌نویس قطعنامه ضدایرانی آلمان اظهار کرد: تلاش‌هایی که دشمنان کشور و دشمنان آرامش پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشتند و همچنین حوادث و اتفاقات دو ماه اخیر کشور منجر به صدور چنین پیش‌نویسی علیه ایران شده است.

وی افزود: عجیب است که آنهایی که دستشان به خون هزاران تن از مردمان بی‌گناه ایران و سایر کشورها آغشته است، امروز مدعی حقوق بشر شده اند! دولت آلمان امروز باید پاسخگوی این باشد که چه زمانی قرار است در مورد تسلیحات شیمیایی که رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی به کار برد، سخن بگوید و چه زمانی قرار است پاسخگوی جنایت هایی که صدام علیه مردم عزیز ما در دفاع مقدس صورت داد، باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقاتی که در دو ماه اخیر در کشور رخ داد ‌این بهانه را به دست دشمنان داد تا فشارهای بیشتری را به مردم عزیزمان وارد کنند که این خود نقض حقوق بشر است.

متفکر آزاد ادامه داد: امریکا و متحدانش در ماجرای هسته‌ای فشارهایی به ایران وارد کردند که در پی آن همه ملت ایران تحت فشار قرار گرفتند. تحریم داروهای بیماران پروانه‌ای و حتی بیماران شیمیایی توسط این کشورها خودش نقض حقوق بشر است.

وی افزود: این کشورها به دلیل سوء استفاده از عناوینی مثل حقوق بشر، باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند. این کشورها حق ندارند از حقوق بشر حرف بزند وقتی با حمایت از تروریست ها در داخل کشور ما به دنبال اغتشاش هستند.

وی با بیان اینکه ما خودمان در داخل کمیته حقیقت یاب تشکیل می دهیم گفت: در کشور ما اجازه داده نخواهد شد که کوچکترین ظلمی به کسی شود و حتماً احقاق حقوق لازم در همه سطوح انجام خواهد شد.

متفکرآزاد اظهار داشت: در جریان اغتشاشات اخیر در اواخر شهریور تا اوایل آذرماه تعدادی از نیروهای انتظامی و امنیتی شهید شدند این نشان می دهد که جمهوری اسلامی تلاش کرده اعتراضات را مدیریت کند و نگذارد با مردم به تندی برخورد شود.

انتهای پیام

کد خبر 10020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =