کد خبر 13297
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

حسینی کیا در گفتگو با نمایندگان:

هیئت رئیسه مجلس به موضوع خودروهای واگذاری شده رسیدگی کند

هیئت رئیسه مجلس به موضوع خودروهای واگذاری شده رسیدگی کند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر نمایندگان مجلس بر این است که هیئت رئیسه مجلس، به مسئله خودرو های شاسی بلند رسیدگی کند، اگر نماینده ای این خودروها را دریافت کرده است باید به صورت شفاف بیان شود و اگر هم که خودرویی دریافت نشده است، باید از مجلس اعاده حیثیت شود.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: باید درخصوص خودروهای شاسی بلند واگذاری شده شفاف سازی شود و اگر کسی این خودروها را دریافت کرده است مشخص شود و اگر هم خودرویی توسط نمایندگان مجلس دریافت نشده است، باید از مجلس اعاده حیثیت بشود.

وی بیان کرد: از ابتدا این مسئله وجود داشته است که هر ارگانی برای خودش یک اداره رفاه دارد که به توسط آن کارمندان می توانند محصولات مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و یا با تخفیف، دریافت کنند که این موضوع در همه زمان ها نیز وجود داشته است و مخصوص امسال نیست، ولی اینکه نمایندگان خودرویی برای پس گرفتن استیضاح، دریافت کرده باشند را بنده تایید نمیکنم.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، افزود: نظر نمایندگان مجلس بر این است که هیئت رئیسه مجلس، به این مسئله رسیدگی کند و اگر نماینده ای این خودروها را دریافت کرده است، به صورت شفاف بیان شود و اگر هم که خودرویی دریافت نشده است، باید از مجلس شورای اسلامی رفع اتهام شود.

حسینی که در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اعتبارنامه علیرضابیگی، (نماینده ای که مدعی شد به دستگاه های دولتی شاسی بلند واگذار شده است)، ملغی شود گفت: از لحاظ قانونی، هم اکنون زمان بررسی اعتبارنامه نمایندگان نیست و طبق قانون باید در اوایل دوره مجلس به اعتبارنامه نمایندگان رسیدگی شود، بنده درخصوص ملغی شدن اعتبارنامه ایشان مطلب بخصوصی نشنیده ام و آن را تایید نمی کنم.

انتهای پیام

کد خبر 13297

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =