کد خبر 14995
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

پاک فطرت در گفتگو با نمایندگان:

توهین به مقدسات دو میلیارد مسلمان پذیرفتنی نیست/ غربی‌ها فقط ادعای آزادی دارند

توهین به مقدسات دو میلیارد مسلمان پذیرفتنی نیست/ غربی‌ها فقط ادعای آزادی دارند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: دین مبین اسلام، تنها مختص ما ایرانیان نیست، چراکه ما که تنها حدود ۸۶ میلیون نفر هستیم و دین اسلام، بالای دو میلیارد نفر مسلمان، در جهان دارد.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: غربی‌ها که ادعای آزادی دارند و ادعا می‌کنند که ادیان، آزاد هستند دروغ می‌گوید.

وی بیان کرد: برخلاف کشورهای غربی، در کشور ایران، ادیان قانونی و ادیانی که مورد تایید دنیا هستند، کاملاً آزاد هستند و آزادانه عبادت و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند، شغل خودشان را دارند و راحت زندگی می‌کنند.

پاک فطرت در همین راستا افزود: اما متاسفانه سوئد و دیگر کشورهای غربی، هر چند وقت یکبار، به دین مبین اسلام اهانت می‌کنند، آن هم دینی که حداقل بیش از دو میلیارد نفر در جهان، پیرو و مسلمان دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم توسط یک شهروند تندرو سوئدی، افزود: قرآن کریم کامل‌ترین کتاب دینی است و در این کتاب مقدس، کتاب های سایر ادیان، یعنی تورات و انجیل مقدس شمرده شده‌ است، اما با این وجود، متاسفانه اینها می‌آیند و به قرآن کریم بی حرمتی می کنند.

پاک فطرت در انتها بیان کرد: دین مبین اسلام، تنها مختص ما ایرانیان نیست، چراکه ما که تنها حدود ۸۶ میلیون نفر هستیم و دین اسلام، بالای دو میلیارد نفر مسلمان، در جهان دارد، این نوع بی‌حرمتی‌ها جای تاسف دارد و نشان می‌دهد که غربی‌ها فقط شعار آزادی را می‌دهند و حاضر نیستند که خودشان آزادی را بپذیرند.

انتهای پیام

کد خبر 14995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =