کد خبر 7846
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

عزیزی:

مهارت محوری در سیستم آموزشی یک اولویت است

مهارت محوری در سیستم آموزشی یک اولویت است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه مهارت محوری در سیستم آموزشی یک اولویت است که مورد غفلت قرار گرفته، گفت:عزم دولت و مجلس حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای است.

به گزارش نمایندگان ما،  ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز با تاکید بر آموزش های مهارتی در نظام تعلیم و تربیت کشور اظهار داشت: بعضاً دانش آموزان و دانشجویان ما آموزش هایی را فرا می گیرند که کارساز نیست.

او افزود: در نظام آموزش و پرورش، توجه به مهارت های فنی و حرفه ای آن گونه که سزاوار است، مورد توجه قرار نگرفته و این یک آسیب بزرگ است. امروز همه از بیکاری جوانان می نالند اما از این نکته غافل هستند که بخش اعظم این بیکاری نتیجه عدم مهارت های فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های اشتباه آموزشی در نظام تعلیم و تربیت کشور تأکید کرد: لشکر بیکاران امروز کشور،  نتیجه آموزش هایی است که مهارت محور نبوده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز، بر حمایت از این دانشگاه مهارت محور تاکید کرد و گفت: عزم دولت و مجلس حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید برای تأمین بخشی از منابع مالی جهت تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام

کد خبر 7846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =