کد خبر 5734
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

صدای داوطلبان دستیار پزشکی؛

برگزاری نشست ویژه با حضور وزیر بهداشت برای حل مشکل داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

برگزاری نشست ویژه با حضور وزیر بهداشت برای حل مشکل داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی

پس از پیگیری ها و تذکر نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس در زمینه مطالبات داوطلبان دستیاری پزشکی قرار است در هفته اینده نشست ویژه‌ای به منظور حل مشکل این داوطلبان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با توجه به ایجاد کمپین داوطلبان دستیاری پزشکی و طرح مطالبات آنها با محور رفع تبعیض در این حوزه، کمیسیون آموزش مجلس نشست ویژه ای با حضور عین الهی وزیر بهداشت و اعضای این کمیسیون برگزار میشود.

گفتنی است این جلسه که در راستای حل مشکلات داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی برگزار می‌شود، در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پیش تر، احمد نادری نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در همین راستا متذکر شده بود که: متأسفانه ساختار وزارت بهداشت به‌گونه‌ای شکل‌گرفته که آموزش در خدمت درمان باشد و سایه سنگین انحصار انجمن‌های علمی پزشکی بر رشته‌های تخصص احساس می‌شود. به همین جهت به نظر می‌رسد شرایط تحصیل این دانشجویان برای وزارت بهداشت اهمیتی ندارد و حتی ترجیح می‌دهد که افراد کمتری در آزمون تخصص شرکت کنند و پذیرفته شوند.

انتهای پیام

کد خبر 5734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی GB ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 0
    انشاالله نماینده ها با این تخلف مقابله قاطع کنن و راه رو برای تخلفات بعدی باز نذارن ، باید طبق قانون و رای دیوان منابع آزمون به روز بشه و زمان برگزاری براساس قانون تعیین بشه ،ممنون.